Alışov Mönsüm Ədil oğlu
Vəzifəsi və elmi statusu pedaqoji elmlər doktoru, professor
İş telefonu: +994502125963
e-mail: alishov54@mail.ru
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1954-cü il iyulun 05-də Qubadlı rayonunun Çərəli kandində anadan olub.
1971-ci ildə Qubadlı rayon Hal kənd orta məktəbini bitirmiş.
Ailəlidir, dörd övladı var.
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI
1972-1977-ci illərdə Azərbaycan Pedoqoji İnstitutunun riyaziyyat fakültəsini bitirib
2002-ci ildə Bakı şəhərində, Azərbaycan Respublikası Ali Attestasiyasında “Kompüter texnikasının köməyi ilə şagirdlərin idrak fəaliyyətinin fəallaşdırılması” mövzusunda namizədlik dissertasiyasını müdafıə edib.
2014-cü ildə Bakı şəhərində, Azərbaycan Respublikası Prezident Yanında Ali Attestasiyasında “Həndəsənin hazırlıq kursunun məzmunu,sistemi və təlimi metodikasının təkmilləşdirilməsi” mövzusunda doktorluq dissertasiyasını müdafıə edib.
Pedoqoji elmlər doktoru, professordur.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1971-1972-ci illərdə Sumqayıt Kimya Kombinatında elektrik mantyoru işləyib.
1972-1977-ci illərdə Azərbaycan Pedoqoji İnstitutunda təhsil alıb.
1977-1980-cı illərdə Qubadlı rayonu Çərəli kənd orta məktəbində riyaziyyat müəllimi işləyib.
1980-1981-ci illərdə Sumqayıt “Üzvi Sintez” zavodunda mühəndis vəzifəsində işləyib.
1981-ci ilin aprel ayından 1981-ci ilin senyabr ayınadək Sumqayıt “Üzvi Sintez” zavodunda növbə rəisi vəzifəsində işləyib.
1981-1983-cü illərdə Sumqayıt “Üzvi Sintez” zavodunda mühəndis-riyaziyyatçı vəzifəsində işləyib.
1983-1987-ci illərdə Sumqayıt şəhəri, Məktəblərarasə Tədris Kombinatında proqramlaşdırma müəllimi vəzifəsində işləyib.
1987-1990-cı illərdə Sumqayıt şəhəri, 12 saylı orta məktəbdə informatika müəllimi vəzifəsində işləyib.
1990-1993-cu illərdə Bakı şəhəri, TTV və EHT laboratoriyasında elmi işçi olub.
1993-1999-cu illərdə Sumqayıt Pedoqoji Seminariyasının direktoru vəzifəsində işləyib.
2000-2001-ci illərdə Sumqayıt Pedoqoji Seminariyasında baş məsləhətçi vəzifəsində işləyib.
2001-2009-cu illərdə Sumqayıt Pedoqoji Seminariyasının direktoru vəzifəsində işləyib.
2013- ci ildən hal-hazıra kimi İdrak liseyinin təsisçisi və tədris işləri üzrə baş məsləhətci işləyir.
TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR
Təhsildə İKT və informatikanın tədrisi metodikası
TƏDQİQAT SAHƏSİ
İKT-nin təhsildə tətbiqi və inteqrasiyası
BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTIRAKI
Международной научно-практической конференции «Модернизация системы непрерывного образования», 27 июня-30 июня 2019 г.
SEÇILMIŞ ƏSƏRLƏRİ
1. FOKAL proqramlaşdırma dilinin öyrədilməsi// Fizika və riyaziyyat tədrisi məcmuəsi” Bakı, 1989-ci il, №2,səh 36-40
2. İnformatika və hesablama texnikasının əsasları fənninin tədrisinə dair. Bakı, “Nurlan” 1998-ci il// Metodiki vəsait// Bakı, “Nurlan” 1998-ci il, səh 84
3. Kompyuter təliminə ibtidai siniflərdən başlamalı// Məqalə//“İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” Bakı, TN,ATPİ 1998-ci il, №4, səh 24-28
4. Kompyuter təlimi və onun proqram təminatı// Məqalə//“Azərbaycan məktəbi” Bakı, Az.TNAPİ 1998-ci il №4, səh 85-90
5. Kompyuter təliminə modullu yanaşma, informatika və HT-nın əsasları kursunda onun imkanlarının həyata keçirilməsi// Məqalə// APKİA və YH Baş İnstitutunun “Elmi əsərləri” bülleteni, Bakı,1998-ci il, səh 24-25
6. Təlim metodlarının inteqrasiyası, idrakı fəallaşdırma vasitəsidir// Tezis// mövzusunda elmi-praktik konfrans Bakı, BPKİYİ, 2000, səh
7.Kompyuter texnikası ilə şagirdlərin təlim fəaliyyəti// Məqalə// “Azərbaycan məktəbi”, Bakı, TN 2000, №2, səh 111-120
8. Riyaziyyatdan test çalışmalarını necə həll etməli// Vəsait// Bakı, ADPU-2001, səh 228
9. Riyaziyyat və fizika fənlərinin tədrisi prosesində kompyuterdən istifadə texnologiyasına dair// Metodiki vəsait// Azərbaycan Respublikası Mətbuat və İnformasiya Nazirliyi, Sumqayıt şəhər mətbəəsi, Bakı 2001, səh 118
10. Informatika// Dərs vəsaiti// Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin №1019 30.12.2003-cü il tarixli əmri Sumqayıt, Zərdabi MMC. 2003, səh 152
11. Informatika BASİC və PASCAL proqramları üzrə praktik və nəzəri kurs// Dərs vəsaiti// Bakı ADPU 2005, səh 194
12. Riyaziyyat təlimində məzmunlu ümumiləşdirmə// Məqalə//“Fizika, Riyaziyyat və İnformatika tədrisi” Bakı, 2006, №4, səh 62-64
13. Təlimdə məzmunlu ümumiləşdirmə// Məqalə//“Azərbaycan məktəbi” Bakı, TN,ATPİ 2006 №6, səh 18-22
14. İnkişafetdirici təlim şəraitində həndəsə materialının mərhələli tədrisinə dair// Məqalə// “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” Bakı, 2006-cı il, №2, səh 48-50
15. Həndəsi biliklərin bünövrəsi ibtidai siniflərdə qoyulur// Məqalə//“İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” Bakı, ARTNARTPİ 2007-ci il, №1, səh 52-55
16. İstedadlı şagirdlərlə işləyən müəllimlərin ixtisasının artırılmasına müasir yanaşma // Məqalə//“Qloballaşma şəraitində pedaqoji kadrların ixtisasının artırılması: reallıqlar və perespektivlər” I-beynəlxalq elmi konfrans, Bakı, BPKİYİ 2008-ci il, səh 146-148
17. Orta ixtisas məktəblərində təhsilin informatlaşması problemləri// Məqalə//«Təhsildə qloballaşma və İKT» Beynəlxalq E.P.K. mat. ADPU, Bakı-2008-ci il, səh 105-106
18. Həndəsənin hazırlıq kursunun tədrisi problemləri və onların həlli yolları// Monoqrafiya// Bakı “Elm” 2009-cu il, səh 283
19. Применение метода «Геометрическое место точек» на уроках геометрии // Статья// Журнала науч. публик. аср. и док. Курск 2009 г. №11, səh 45-47
20. Həndəsə məsələləri (planimetriya)// Vəsait// Bakı “Elm” 2010-cu il, səh 283
21. Həndəsənin əsas anlayışlarının məktəb kursunda yeri// Məqalə//“Fizika, riyaziyyat və informatikanın tədrisi” jurnalı, Bakı, Təh.Naz.AMİ 2010, №1 səh 18-22
22.Həndəsi anlayışların təlimində təfəkkür əməliyyatlarının tətbiqi (I-VI siniflər)// Məqalə//“Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi” jurnalı, Bakı, Təh.Naz.AMİ 2010, №2, səh 26-35
23. Tədris prosesində qrafik-ölçmə işlərindən istifadə// Məqalə//“Azərbaycan məktəbi”, Bakı TN.ATPİ 2010-cu il №3, səh 63-69
24.Bağçayaşlı uşaqlarda həndəsə elementləri haqqında təsəvvürlərin formalaşdırılması//Məqalə//“Məktəbəqədər və ibtidai təhsil” jurnalı, Bakı, 2010-cu il, №2, səh 44-47
25. Научно-методические вопросы обучения геометрии в 1-6 классах// Статья// Украйна, Киевський обласний институт пислядипломна освити педагогичних кадров, «Народна Освита» (Електронно науково фахово видания) №3 (12), 2010, səh 5
26. Использование инновативных методов обучения в преподавании геометрии// Статья//«Инновация, качество образования и развитие», материалы, I-международной научной конференции, Баку-2010, səh 57-59
27. Həndəsənin anlayışları və aksiomatik qurulması haqqında// Məqalə//“Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi”, Bakı, 2011, №2, səh 23-27
28. Связь обучения геометрии в школе на современном этапе// Статья//Каз. НПУ им. Абая (серия педагогика) № 3 за 2011 г, səh 100-103
29. Психологический аспект усвоения понятий подготовительного курса геометрии (I–VI классы)// Статья// Украйна, «Освита на Луганщии», №1,(34) 2011, səh 218-221
30.Həndəsə məsələləri həllində isbatetmə elementlərindən istifadə (V-VI siniflər)// Məqalə// ADPU, “Xəbərlər”,Bakı-2011-ci il, №1,səh 380-384
31. Həndəsənin propedevtik kursu tədrisinin nəzəri və praktik məsələləri// Monoqrafiya// Bakı, “Elm” 2011, səh 292
32. Подготовлф учащихся начальных классов к изучению геометрического материала в V-Vİ класс// Статья// Мирзо Улугбек номидаги Узбекистан Миллий Университетининг Илмий Журнали, Тошкент 2011, səh 212-214
33. Həndəsi biliklərin verilməsində evristik yanaşmadan istifadə (V-VI siniflər)// Məqalə// ARTPİ-nin “Elmi əsərlər”, Bakı-2011-ci il, №1, səh 146-149
34. Həndəsənin hazırlıq kursunun təlimində təfəkkür metodlarından istifadə (I-IV siniflər)// Məqalə//“Elmi əsərlər” Bakı, BPKİYİ 2011 №1, səh 15-20
35. Həndəsənin hazırlıq kursunda sahə anlayışlarının öyrədilməsinə dair (IV-VI siniflər)// Tezis//“Azərbaycan məktəbi”, Bakı, TN 2011, №1, səh 69-73
36. Понятие величины в школьном курсе математики (V-VI классы)// Статья// Казахстан, «Достояние нации» № 3 за 2011 г, səh 92-96
37 Informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının riyaziyyat təlimində rolu və yeri// Məqalə// “Təhsildə İKT” ADPU, 2011, №3, səh 94-98
38. İbtidai siniflərdə riyaziyyat fənninin “ölçmələr” məzmun xətti haqqında// Məqalə//“Təhsildə İKT” ADPU, 2011, №4, səh 93-103
39. I-IV siniflərdə həndəsə materialı məzmun xəttinin qurulması prensipləri// Məqalə//“Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi”, Bakı, 2012, №1, səh 55-61
40. I-VI siniflərdə həndəsə materialı təlimində müxtəlif yanaşmalar// Məqalə//“Xəbərlər”, NMİ, 2012, №1, səh 94-97
41. Təlimin metodik məsələləri: həndəsənin hazırlıq kursu. Müasir təlim metodları və prensiplərinin komputer texnologiyaları əsasında qurulması.// Məqalə//“Azərbaycan məktəbi”, Yanvar-Fevral, №1 (647), 2012, səh 61-65
42. Сущность, проблемы и способы реализации содержательной линии «измерения» в началных классах на уроках математики// Сущность, проблемы и способы реализации содержательной линии «измерения» в началных классах на уроках математики// Статья//Украйна, “IННОВАЦIЙНI ТЕХНОЛОГIİ У ПРОФЕСIЙНОМУ РАЗВИТКУ ПЕДАГОГIЧНИХ ПРАЦIВНИКIB ТА КЕРIВНИКIВ ЗАКЛАДIВ ОСВIТИ” 24-25 квiтня 2012 року, səh 177-178
43. İbtidai siniflərin informatika dərslərində öyrədici komputer oyunlarının didektik funksiyaları// Məqalə//“Təhsildə İKT” ADPU, 2012, №3, səh 68-74
44. İnformatika WINDOWS, WORD, EXCEL// Praktik kurs// Sumqayıt, “Zərdabi nəşriyyat-poliqrafiya” MMC, səh 3-150
45. CROCODİLE Mathematics Tədris prosesində elektron lövhə və elektron laborator proqramlarında istifadə// Dərs vəsaiti//Bakı 2015, səh 6-164
46. Windows 7 MS-Office 2013// Dərs vəsaiti// Bakı 2016 “MBM” mətbəəsi, səh 3-181
47. Office 2010 Word, Excel, PowerPoint, Access// Dərs vəsaiti// Bakı 2017 “Ləman nəşriyyat poliqrafiya” MMC, səh 3-155
48. Windows 7 Microsoft Office 2013// Dərs vəsaiti//Bakı 2017 “MBM” mətbəəsi, səh 3-209
49. Tədris Prosesində İnteraktiv Texnologiyalardan İstifadə Crocodile Mathematics// Vəsait// Zərdabi nəşriyyat-poliqrafiya MMC 2018 Sumqayıt S. Vurğun küç.5, səh 3-255